KONCEPT
[... to współdziałanie,
którego efekty są większe
niż suma efektów działań indywidualnych...]

O NAS
Agencja Synerga jest koalicją ekspertów: marketingowców, designerów i deweloperów, którzy połączyli swoje siły, by zaoferować Ci współdziałające ze sobą w synergii nasze talenty, narzędzia i metody.

Skontaktuj się z nami, powiedz czego potrzebujesz, a my stworzymy dedykowany specjalnie Twojemu projektowi zespół skupiony na tym, by zapewnić Twojej firmie 
większą rozpoznawalność marki, wyższe wyniki sprzedaży i dużo lepsze rozwiązania programistyczne.
[ WIĘCEJ O NAS ]

CO ROBIMY
Technologia
- TECHNOLOGIA
- TWORZENIE APLIKACJI W JAVA
- ANALITYKA / DATA / SEO
- POZYCJONOWANIE I SEO 



Marketing
TECHNOLOGIA
TWORZENIE APLIKACJI W JAVA
ANALITYKA / DATA / SEO
POZYCJONOWANIE I SEO 



Kreacja
TECHNOLOGIA
TWORZENIE APLIKACJI W JAVA
ANALITYKA / DATA / SEO
POZYCJONOWANIE I SEO 



Produkcja
TECHNOLOGIA
TWORZENIE APLIKACJI W JAVA
ANALITYKA / DATA / SEO
POZYCJONOWANIE I SEO 



BLOG

Jak szukać nazwy dla marki? Pomyśl o tym jak o zatrudnianiu nowego pracownika.

Tworzenie nazwy dla marki to proces wymagający strategicznego myślenia, kreatywności i sporej dawki intuicji biznesowej. Wyobraź sobie, że szukasz nie tylko nazwy, ale również kluczowego pracownika, który będzie reprezentował Twoją firmę na każdym kroku. Z tą jednak różnicą, że gdy już go zatrudnisz – praktycznie nie możesz go zwolnić. Bo rebranding to jak wypowiedzenie kontraktu […]

Naming – sztuka słowa, które zostaje na zawsze

Nazwa. Jedno słowo, kilka sylab, a często całe DNA marki. Naming to coś więcej niż zabawa słowami – to precyzyjny proces tworzenia nazwy, która zostanie z odbiorcą na długo. To ona jako pierwsza wywołuje emocje, buduje skojarzenia i wyróżnia firmę w tłumie. Z pozoru proste zadanie, a w praktyce prawdziwe wyzwanie, gdzie kreatywność spotyka się […]

Widziałem rzeczy, w które wy, ludzie byście nie uwierzyli

Znacie monolog zbuntowanego androida z pierwszej części Blade Runnera? Pisząc te słowa trochę się czuje jak on… Pracuję w marketingu już od blisko 20 lat. To sporo. Wystarczy powiedzieć, że pierwsze kroki w świecie reklamy stawiałem w agencji, która jeszcze stroszyła piórka po zrealizowanej chwilę wcześniej kampanii „Ojciec Prać”. Cofając się jeszcze głębiej w zamierzchłą […]

Widziałem rzeczy, w jakie wy, ludzie, byście nie uwierzyli..

Pracuję w marketingu już od ponad 20 lat. To sporo. Wystarczy powiedzieć, że swoje pierwsze kroki w świecie reklamy stawiałem w agencji, która chwilę wcześniej stworzyła kampanię „Ojciec Prać”. Jeszcze wcześniej pracowałem jako telemarketer prawdopodobnie w pierwszej polskiej agencji interaktywnej (założonej przez obrotnego Amerykanina, który przyjechał do Polski z walizką pieniędzy) namawiając firmy rozmiaru Medicover, […]
KLIENCI