Latest Posts
Jak szukać nazwy dla marki? Pomyśl o tym jak o zatrudnianiu nowego pracownika.
admin
8 stycznia 2025
Tworzenie nazwy dla marki to proces wymagający strategicznego myślenia, kreatywności i sporej dawki intuicji biznesowej. Wyobraź sobie, że szukasz nie tylko nazwy, ale również kluczowego pracownika, który będzie reprezentował Twoją firmę na każdym kroku. Z tą jednak różnicą, że gdy już go zatrudnisz – praktycznie nie możesz go zwolnić. Bo rebranding to jak wypowiedzenie kontraktu […]
Naming – sztuka słowa, które zostaje na zawsze
admin
7 grudnia 2024
Nazwa. Jedno słowo, kilka sylab, a często całe DNA marki. Naming to coś więcej niż zabawa słowami – to precyzyjny proces tworzenia nazwy, która zostanie z odbiorcą na długo. To ona jako pierwsza wywołuje emocje, buduje skojarzenia i wyróżnia firmę w tłumie. Z pozoru proste zadanie, a w praktyce prawdziwe wyzwanie, gdzie kreatywność spotyka się […]
Widziałem rzeczy, w które wy, ludzie byście nie uwierzyli
admin
7 listopada 2017
Znacie monolog zbuntowanego androida z pierwszej części Blade Runnera? Pisząc te słowa trochę się czuje jak on… Pracuję w marketingu już od blisko 20 lat. To sporo. Wystarczy powiedzieć, że pierwsze kroki w świecie reklamy stawiałem w agencji, która jeszcze stroszyła piórka po zrealizowanej chwilę wcześniej kampanii „Ojciec Prać”. Cofając się jeszcze głębiej w zamierzchłą […]
Widziałem rzeczy, w jakie wy, ludzie, byście nie uwierzyli..
admin
1 listopada 2017
Pracuję w marketingu już od ponad 20 lat. To sporo. Wystarczy powiedzieć, że swoje pierwsze kroki w świecie reklamy stawiałem w agencji, która chwilę wcześniej stworzyła kampanię „Ojciec Prać”. Jeszcze wcześniej pracowałem jako telemarketer prawdopodobnie w pierwszej polskiej agencji interaktywnej (założonej przez obrotnego Amerykanina, który przyjechał do Polski z walizką pieniędzy) namawiając firmy rozmiaru Medicover, […]
Widziałem rzeczy, w jakie wy, ludzie, byście nie uwierzyli…
admin
31 października 2017
Pracuję w marketingu już od blisko 20 lat. Wystarczy powiedzieć, że swoje pierwsze kroki w świecie reklamy stawiałem w agencji, wśród ludzi, którzy raptem kilka lat wcześniej stworzyli kampanię „Ojciec Prać”. Pracowałem dla dziesiątek firm ty największych i tych malutkich. Brałem udział w dziesiątkach briefingów – tych ciekawych i tych… no tak częściej tych nudnych. […]
Witaj, świecie!
admin
20 września 2017
Witaj w WordPressie. To jest twój pierwszy wpis. Zmodyfikuj go lub usuń, a następnie rozpocznij pisanie!
Load More
Fail to load posts. Try to refresh page.