Blog Grid

Inspired by the magazine layout, Grid makes neat and clean appearance. It is always a good layout to start with.

Naming – sztuka słowa, które zostaje na zawsze

Nazwa. Jedno słowo, kilka sylab, a często całe DNA marki. Naming to coś więcej niż zabawa słowami – to precyzyjny proces tworzenia nazwy, która zostanie z odbiorcą na długo. To ona jako pierwsza wywołuje emocje, buduje skojarzenia i wyróżnia firmę w tłumie. Z pozoru proste zadanie, a w praktyce prawdziwe wyzwanie, gdzie kreatywność spotyka się […]

Widziałem rzeczy, w które wy, ludzie byście nie uwierzyli

Znacie monolog zbuntowanego androida z pierwszej części Blade Runnera? Pisząc te słowa trochę się czuje jak on… Pracuję w marketingu już od blisko 20 lat. To sporo. Wystarczy powiedzieć, że pierwsze kroki w świecie reklamy stawiałem w agencji, która jeszcze stroszyła piórka po zrealizowanej chwilę wcześniej kampanii „Ojciec Prać”. Cofając się jeszcze głębiej w zamierzchłą […]

Widziałem rzeczy, w jakie wy, ludzie, byście nie uwierzyli..

Pracuję w marketingu już od ponad 20 lat. To sporo. Wystarczy powiedzieć, że swoje pierwsze kroki w świecie reklamy stawiałem w agencji, która chwilę wcześniej stworzyła kampanię „Ojciec Prać”. Jeszcze wcześniej pracowałem jako telemarketer prawdopodobnie w pierwszej polskiej agencji interaktywnej (założonej przez obrotnego Amerykanina, który przyjechał do Polski z walizką pieniędzy) namawiając firmy rozmiaru Medicover, […]

Widziałem rzeczy, w jakie wy, ludzie, byście nie uwierzyli…

Pracuję w marketingu już od blisko 20 lat. Wystarczy powiedzieć, że swoje pierwsze kroki w świecie reklamy stawiałem w agencji, wśród ludzi, którzy raptem kilka lat wcześniej stworzyli kampanię „Ojciec Prać”. Pracowałem dla dziesiątek firm ty największych i tych malutkich. Brałem udział w dziesiątkach briefingów – tych ciekawych i tych… no tak częściej tych nudnych. […]