Sed ac nisi nec dui lacinia ornare. Phasellus sed mattis lorem. Praesent metus sem, gravida sit amet ornare a, rhoncus sit amet mi. Nam ac nisi elit.
Jak szukać nazwy dla marki? Pomyśl o tym jak o zatrudnianiu nowego pracownika.
Tworzenie nazwy dla marki to proces wymagający strategicznego myślenia, kreatywności i sporej dawki intuicji biznesowej. Wyobraź sobie, że szukasz nie tylko nazwy, ale również kluczowego pracownika, który będzie reprezentował Twoją firmę na każdym kroku. Z tą jednak różnicą, że gdy już go zatrudnisz – praktycznie nie możesz go zwolnić. Bo rebranding to jak wypowiedzenie kontraktu […]
Naming – sztuka słowa, które zostaje na zawsze
Nazwa. Jedno słowo, kilka sylab, a często całe DNA marki. Naming to coś więcej niż zabawa słowami – to precyzyjny proces tworzenia nazwy, która zostanie z odbiorcą na długo. To ona jako pierwsza wywołuje emocje, buduje skojarzenia i wyróżnia firmę w tłumie. Z pozoru proste zadanie, a w praktyce prawdziwe wyzwanie, gdzie kreatywność spotyka się […]
Widziałem rzeczy, w które wy, ludzie byście nie uwierzyli
Znacie monolog zbuntowanego androida z pierwszej części Blade Runnera? Pisząc te słowa trochę się czuje jak on… Pracuję w marketingu już od blisko 20 lat. To sporo. Wystarczy powiedzieć, że pierwsze kroki w świecie reklamy stawiałem w agencji, która jeszcze stroszyła piórka po zrealizowanej chwilę wcześniej kampanii „Ojciec Prać”. Cofając się jeszcze głębiej w zamierzchłą […]
Widziałem rzeczy, w jakie wy, ludzie, byście nie uwierzyli..
Pracuję w marketingu już od ponad 20 lat. To sporo. Wystarczy powiedzieć, że swoje pierwsze kroki w świecie reklamy stawiałem w agencji, która chwilę wcześniej stworzyła kampanię „Ojciec Prać”. Jeszcze wcześniej pracowałem jako telemarketer prawdopodobnie w pierwszej polskiej agencji interaktywnej (założonej przez obrotnego Amerykanina, który przyjechał do Polski z walizką pieniędzy) namawiając firmy rozmiaru Medicover, […]
Widziałem rzeczy, w jakie wy, ludzie, byście nie uwierzyli…
Pracuję w marketingu już od blisko 20 lat. Wystarczy powiedzieć, że swoje pierwsze kroki w świecie reklamy stawiałem w agencji, wśród ludzi, którzy raptem kilka lat wcześniej stworzyli kampanię „Ojciec Prać”. Pracowałem dla dziesiątek firm ty największych i tych malutkich. Brałem udział w dziesiątkach briefingów – tych ciekawych i tych… no tak częściej tych nudnych. […]
Witaj, świecie!
Witaj w WordPressie. To jest twój pierwszy wpis. Zmodyfikuj go lub usuń, a następnie rozpocznij pisanie!